Известие

Collapse
No announcement yet.

Какъв резонатор да взема?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И аз това се зачуих. Няма средно гърне. Две са
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Едно е, отзад.
      sigpic
      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

      Comment


      • #18
        Съжалявам, грешката е моя
        Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
        EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
        EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

        Comment


        • #19
          Абе вие ме фърлихте в тъч, при мен е ламбда, мека връзка, катализатор и средно гърне или нещо такова, ебаси винаги моята кола нещо не е както трябва , а иначе за завихрянето знам идеално(както каза това работя), та даже може и ламбдата да дава грешки заради промяната на потока!!!
          Attached Files

          Comment


          • #20
            На 2.0 мотора може 3 гърнета да имаш.... не знам. При мен са 2.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Защото и аз се занимавам със същото няма да ти кажа къде съм го сменил, просто няма сми да ходиш при тях.А това гърне е поставено допълнително.
              sigpic
              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                Защото и аз се занимавам със същото няма да ти кажа къде съм го сменил, просто няма сми да ходиш при тях.А това гърне е поставено допълнително.
                А ти къде се занимаваш с вентилация бе колега, може да сме се засичали по обектите насам натам, а сега като се разгледах, може и само да сваля катализатора, след като имам още едно гърне след него!!!

                Comment


                • #23
                  Не вярвам да сме се засичали.Ние като работим поемаме всичко.А ако свалиш катализатора си сложи все пак още един резонатор ако искаш да е по тиха колата.
                  sigpic
                  "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                    Защото и аз се занимавам със същото няма да ти кажа къде съм го сменил, просто няма сми да ходиш при тях.А това гърне е поставено допълнително.
                    А ти каза ли му КЪДЕ да НЕ ходи, щото той случайно може да отиде точно там

                    Междудругото колко струва един нов катализатор, че всеки иска да дига конете с резонаторно гърне, а не си прави колата както трябва?
                    146 1.6TS CF1 '98

                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
                      А ти каза ли му КЪДЕ да НЕ ходи, щото той случайно може да отиде точно там

                      Междудругото колко струва един нов катализатор, че всеки иска да дига конете с резонаторно гърне, а не си прави колата както трябва?
                      Всички знаят къде не трябва да се ходи.Аз отидох там защото са ми под ръка.Катализатора съм чул че е към 1500лв. оригиналният.Не мисля че резонаторното гърне вдига конете, то е по-скоро за звукоизолация.В задното гърне също има резонаторна камера със същата функция.
                      Last edited by Kuker; d.m.y г., 13:34.
                      sigpic
                      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                      Comment


                      • #26
                        Май само аз не знам. Ще ми пишеш ли един Л.С. pls за да съм образован и аз

                        Еквиваленти на оригиналния катализатор няма ли, тоест нещо по-приемливо като цена или са боклуци?
                        146 1.6TS CF1 '98

                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Има някакви универсални за около 300 пари но не знам нищо за тях.
                          sigpic
                          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                          Comment


                          • #28
                            Има едни резонатори със спирала в тях. Завихря потока на газовете и уж ги ускорява и уж по-бързо се разтоварва мотора от тях и повече свеж въздух постъпва в камерата, но колко са ефективни не знам. То за тази цел се смята направо цяла генерация за да има ефект. Само от резонатора едва ли.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Има едни резонатори със спирала в тях. Завихря потока на газовете и уж ги ускорява и уж по-бързо се разтоварва мотора от тях и повече свеж въздух постъпва в камерата, но колко са ефективни не знам. То за тази цел се смята направо цяла генерация за да има ефект. Само от резонатора едва ли.
                              За мен такава спирала би имала точно обратен ефект.За да се ускорят газовете се намалява сечението.Обърни внимание че в началото тръбите са широки а след катализатора стават мисля че Ф55.
                              sigpic
                              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                                За мен такава спирала би имала точно обратен ефект.За да се ускорят газовете се намалява сечението.Обърни внимание че в началото тръбите са широки а след катализатора стават мисля че Ф55.
                                Мне. Еднаква е дебелината. Даже колекторните тръби са по-тънки. Кривката на ламбдата става по-дебела и до края Ф-то е едно и също.

                                За спиралата не се намлява сеченението баш. Просто тръбата вътре е усукана за да може газовете да започнат да се завихрят.

                                Сега, не му разбрам баш. Така съм чел само. Няма да споря.

                                Чудя се още дали да го махна тоя катализатор след като нищо му няма. Дали ще се увеличи динамиката на мотора малко или не? В ниските обороти. Във високите и сега е добре, но в ниските трябва да няма толкова съпротилене за да могат бързо да излизат газовете. Някак си ми се струва, че в ниските се мъчи нещо. Но не ми е ясно дали ще има подобрение след манипулацията.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X